Sunday 27 March 2011

we should be living in the moment.

assalamualaikum,
pagi yang sejuk,boleh tahan sejuk,
dilarang utk menyambung tido,
nyenyak tido sejuk sejuk,
tetapi ada tanggungjawab yang perlu dilaksanakan,
daku pon bangun.

aku rase terbukak pagi ni,lalu saya pon bukak.
bukak laptop,bukak baju,bukak lampu(pagi2 pon bukak lampu) xpe mlm saya tutup lampu ye.
bukak facebook tertengok pada bahagian "see friendship" antara saya dan si'die'.

tolonglah,tolonglah kejutkan daku dari tido.
kerana manusia pon sepatutnya tido maksimum pon 8 jam sehari.
nye pon nye.
saya scroll down page "see firendship" tersebut.aha
tgk pada post2 yg awal2 dulu,
ye seperti biasa lelaki yang should make the first move kan.
ape kontent dlm post saya tu xbolehlah nk bagitahu kan.
semua nk bagitahu susah jugak.

saya banyak menghabiskan masa saya memikirkan benda2 yg x sepatutnya saya fikir.
i'm not living in that moment, once a wise man said.
sebenarnya banyak sungguh yang saya dah terlepas eventhough sekarang ni saya dgn die.

bercinta boleh,tapi ada batasannya saya tahu.
tapi ini juga nikmat2 yang tidak dapat dilihat dgn mata bogel kite.
mintak seribu maaf atas kesalahan diri.
dan juga terima kasih kepada siapa2 yg berkenaan kerana menyedarkan aku utk live in the moment.especially yang tersayang.thank u.

No comments:

Post a Comment